YARIŞMA KATIL SİTENİ EKLE ZİYARETÇİ ARTIR




4 Kasım 2007 Pazar

Grup Hepsi Şarkı Sözleri



ÇOK GÜZELSİN

çok güzelsin güzelsin
çok sirinsin aslinda
yok demek haksizlik sana
ama...

belki aradigin ben degilimdir
benziyorum ama hiç degilimdir

sirf bu yüzden, bu yüzden
birsey söyleyemem bu gece

çok güzelsin güzelsin
çok özelsin aslinda
yok demek haksizlik sana
ama...

belki aradigin ben degilimdir
benziyorum ama hiç degilimdir

sirf bu yüzden, bu yüzden
birsey söyleyemem bu gece.


Saklambaç


Cee çık ortaya birden Cee kaybol hadi yeniden Nerelere saklandın sen Sobelerim affetmem görmezsem Cee çık ortaya birden Cee kaybol hadi yeniden Nerelere saklandın sen Sobelerim affetmem ki görmezsem Ne haber sözüme mi geldin Gidiyordun, ayağıma geldin Düştün aşkın tuzağına Aklın başına mı geldi Kaçmak kolayına geldi Aşk sana zor mu geldi Saklambaç bu aşk oyunu Kavuşursak hiç aşk olur mu Söyle








GECELERCE

yokluğunda öğrendim her insan tek başına
yalnızlık kaderimiz
sensizlik öğretti her insan bir başına
yalnızlık kaderimiz
seni benim kadar seven bir başkasını bulamazsın
elinde değil unutamazsın
gecelerce bekledim gelirsin diyee
gözlerim yollarda gelmedin bile bile
gecelerce bekledim ararsın diyee
telfonum hiç çalmadı aramadın birkez bile




Lütfen aynısını yapmayın !

1 yorum:

izel teker dedi ki...

ipek doğum günü fotoğrafını koyduğun için teşekkür ederim ben bu konu hakkında değil fotoğraflar hakkında yorum yazacağım senin sayende bizi sınıftaki kızlar ünlü oldu bnde varım ne mutlu bana kızlara blogunu söle de kendilerini sitede görsünler bloguma yorum yaz HERKESE İYİ GÜNLER